martes, 24 de enero de 2012

Tarta de fresa

Mergem din ce in ce mai bine cu alimentatia lui David.
Hm... despre ce vorbesc?
Puiul asta de om am meu, la aproape 3 ani, inca nu a trecut de 11 kg. Sau nu trecuse acum vreo 2-3 saptamani. Iar alimentatia lui era foarte selectiva si deloc cantitativa. Asa a fost mereu, cu perioade mai grave sau mai relaxate, atat din partea mea, cat si a lui. Dar progrese mari nu am vazut de la 6 luni, de cand am inceput diversificarea, si pana acum.
Sambata a fost seara in care a cinat o bucata (deloc micuta) de piept de pui la gratar. Oleeeeeeeee!
Cum de obicei alegea intre cartofi si paste, puppite de pui si snitele de pui, in ultima perioada probeaza si lucruri noi. Nu in cantitati mari, dar le duce cu manuta sau cu furculita la gura. Si mie mi se umple sufletul de bucurie.
Aseara am pregatit din nou pentru cinat piept de pui. Si David al meu s-a jucat cu furculita pana a papat 2 bucati mari. Ce campion!
Pentu desert vazuse pe masa tarta de fresa (prajitura cu capsune) si intreba: "Mami, aia cu rojo e tarta de fresa?". Iar eu raspundeam incet, cu teama ca va fi tentat sa pape aia ca da, e tarta de fresa.... Hm, dar matzul mic apoi zicea: "Que rico, mami! Pero David papa carne!" (Ce bun mami, dar David papa carne)

Sa ne fie perioada asta constanta si lungaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sa probam cat mai multe alimente :))

No hay comentarios:

Publicar un comentario