domingo, 29 de enero de 2012

Prima zi

Vineri am avut prima zi in care David nu a schimbat nicio pereche de pantaloni.
Pe 1 ianuarie am renuntat la scutecele de tot (dupa multe tentative care pareau sa mearga bine, dar renuntam la chilotei si puneam iar scutecele cand era bolnavior, 3 ore cat merge la gradi, cand il lua tatal lui). Pe 31 decembrie fusesem la urgente cu el pentru ca a avut dintr-o data un episod urat de febra, asa ca nu parea sa fie cel mai bun moment pentru a incerca inca o data sa eliminam pamperseii.
Dar cum tot omul spune "anul asta voi...." si 2012 a inceput, eram dispusa sa-i schimb si 15 pantaloni pe zi la nevoie.
Am avut zile bune, fara multe accidente, dar si zile in care aveam impresia ca intre lenjerii de pat si hainute ude masina de spalat va exploda daca nu o las deloc sa se opreasca.
La gradi a inceput sa ceara. Acasa mai mult trebuie sa il intreb eu decat sa astept sa imi spuna el.
Si dint-o data m-am trezit ca spune "Mami, corrrreeeee, fac pisu!".Iar acum suntem in etapa in care eu raspund cererilor lui si nu el intrebarilor mele.

Am reusit!

2 comentarios:

  1. Super, Felicitari!Noaptea cum e?

    ResponderEliminar
  2. Noaptea mergea mai bine decat ziua... Rar aveam cate un accident, daca nu auzeam eu cand ma striga. Acum dimineata striga "Mami, fac pisu" :)

    ResponderEliminar