domingo, 22 de enero de 2012

Mami, ai adus multi bani?

Cum bunica a plecat in tara, de o luna suntem noi doi, eu si cu David, o echipa. Si incercam sa ne descurcam si sa ne echilibram asa.
La inceput parea o nebunie pentru ca eu am un program nu tocmai fix de lucru si imi faceam griji ca nu ma pot descurca fara sa il mut pe David din casa in casa.
Si nu e deloc asa...
Merge la gradi. Initial 3 ore pe zi, acum am trecut la 4. Eu dimineata lucrez 2-3 ore si cum la inceput nu era incantat sa stea la copii ii explicam mereu ca mami merge in Guada sa faca banuti, ca sa putem cumpara iaurtel si plastilina. Nu il convingea mereu, dar apoi imi spunea de multe ori dupa ce imi dadea un pupic: "Mami, mege in buz. Face bani utel" (Mami merge in autobuz. Face bani pt iaurtel). Programul matinal deja e ca o petrecere, acum isi ia singur rucsacelul si imi zice sa merg repede la copii ca el vrea sa se joace mult.
Dupa-amiaza eu merg la colegio sa predau engleza 2 ore si apoi am copii care vin acasa pentru ore suplimentare. Cum plec exact cand sunt orele lui de somn, vine Bianca (o scumpete de eleva de-a mea, romanca) si sta/doarme cu el. In primele zile a plans la trezire ca nu era mami, ci Bianca. Acum pregatesc pizza impreuna ca sa imi faca mie surpriza si poveste puiul mic ca mami e la cole, la copii, face bani.
Intr-una din zilele astea am fost nevoita sa plec de la cole direct in Guada si sa lipsesc mai mult de acasa (vreo 4h). La intoarcere, copiii meu (David si Bianca)mestereau ceva prin bucatarie. Vine David la usa, deschide si incepe sa strige "Bianca, Bianca, Biancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, a venit mami".
Ne pupacim mult, ne strangem in brate si apoi incepem sa vorbim:
-Puiut mic, mi-a fost dor de tine. Ce ai facut cu Bianca?
-Mami, undi a fot?
-Pai unde merge mami? Nu stii ca am fost la cole la copii?
-Siiiii. Ai facut multi bani?
-Siiiii. Mami face bani pt copilas
-Bianca, mami a facut muti bani


Ii dau un portofel in care aveam niste monede si alearga incantat pe covor strigand "Siiiii, megem a iautel". Scoate toate monele si le separa pe culori. Apoi ma striga :"Mami, astia mici sunt de la copii. Si aia mari din Guada".
-Si ce facem cu ei, David?
-Cumpalam iautel. Y patina (Cumparam iaurtel. Si plastilina).
-Ia 1-2 banuti si pune la tine in geaca. Stii ca baloanele sau plastilina le platesti tu. Iaurtelul il plateste mami.
Ia o moneda de 1 euro, o baga intr-un buzunarel din apoi verifica daca sta bine acolo si apoi zice : "Vamos a chiezi. Luam patina" (Haidem la chinezi. Luam plastilina).

3 comentarios:

  1. Imi era dor de voi. Va imbratisez strans, strans

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. mi-au dat lacrimile....va poop si va imbratisez cu drag:* Vio

      Eliminar
  2. Multumim Madi...
    Suntem bine, zi de zi mai bine :)
    Pupici cu drag

    ResponderEliminar