viernes, 11 de febrero de 2011

Scutecel - cu sau fara?

Asta este a 3a zi fara scutecel.
Episod care se tot repeta, din vina mea, pentru ca nu sunt constanta si nu il scot de tot atunci cand David imi arata clar ca nu mai vrea.
Am inceput la 18 lunite. Dar apoi a venit frigul, ploi, un pic de receala, iar frig, sarbatori si "scuze" am tot gasit ca sa cumpar mereu alt bax de pampersei.
Saptamana trecuta am mai cumparat unul (102 bucati...), ca erau spre sfarsite proviziile, dar nu stiu daca il vom folosi. Sau cel putin nu intr-o luna....
David se agita tare. Refuza si imi spune privindu-ma in ochi "Mami, nuuu", asa ca ii pun un fel de jambiere sa ii tina cald la picioruse, papucei si.... funduletul gol. Ii reamintesc unde este olita si il las in pace.
Colaboram bine.
Uneori se aseaza pe olita si ma surprinde.
Alteori ramane pierdut printre masinute si dintr-o data vine, ma striga si se tine cu manuta... E clar ca vrea sa mergem la baie.
Ziua rezista si 4h fara sa faca pish. Depinde cate lichide consuma si ce activitati are. L-am culcat si intr-o noaptea cu funduletul gol si de la 11 cand a adormit paba pe la 7 nici nu a miscat.
Si la pranz doarme mai mult daca nu are scutecele pe el.
Copilasul meu e pregatit... Trebuie doar sa il ajut sa reuseasca. Dar imi e ciuda ca parca iar s-a mai racit un pic afara si stau cu stres avem numai gresie in casa.
Dar continuam asa, nappy free o saptamana si vedem apoi cum evoluam.
Venim cu vesti noi!:)

2 comentarios:

  1. Ooo ce super , bravo lui Davidelu cel destept , uite asa scapati de pampersi.
    Iza nu e incantata de olita, avea o perioada cand facea cand o puneam si acum nu mai vrea sa faca deloc , face dupa ce o iau si ii pun scutec , in schimb o atrage toaleta , zilele trecute am surprins-o in toaleta si se scremea , trebe sa-i cumpar un colacel , un reducteur ptr capacul de la toaleta sa vad daca o atrage .

    ResponderEliminar
  2. Nici David nu e foarte incantat de olita.
    Iar reductorul l-a probat numai de cateva ori. Ii place mai mult sa bage mana in vasul de la WC decat sa il priveasca asezat....
    Dar mie imi e drag cum face, chiar daca mai si strang din urma lui. :)

    ResponderEliminar