lunes, 21 de febrero de 2011

Hola a todos!

Ma incanta sa ies cu David la plimbare. Si oricum o facem cat de des putem.
Dimineata iesim macar o ora zilnic (de obicei iesim pe la 11 si ceva si ne intoarcem pe la 13-14...). Rar daca ploua sau e foarte frig nu iesim. Iar daca nu am copii la pregatire dupa-amiaza iesim din nou. Ce rost ar avea sa stam in casa, eu sa curat pentru a n-a oara bucataria sau baia, iar David sa danseze uitandu-se la Mickey Mouse sau sa parcheze si sa numere masinute? Afara avem nisip, pietre, parcuri, masini, balti cu apa....:)))))))
Mereu traversam strada pe la trecerea de pietoni. Si adesea eu imping carutul mare, iar David pe cel pentru papusi. Asa fiecare are "jucaria lui", facem miscare, ne intrecem si lucram in echipa. Si cand trebuie sa traversam, dupa ce ma asigur bine ca nu vine nicio masina sau deja e oprita ca sa ne dea prioritate, ridic mana in semn de multumire. Si mereu vad zambete pe chipul celor de la volan cand ne vad traversand asa, fiecare cu carutul lui... Nu stiu exact in ce moment i s-a parut lui David interesant faptul ca eu ridic mana pentru a saluta, dar l-am surprins de mult ori facand si el asta.
E ceva divin...
Stam pe trotuar si eu ma sigur ca masina opreste. Apoi fac un pas, punctul unul langa mine si inainte sa apuc eu sa ridic mana, el deja o ridica pe a lui, se uita la masina oprita si apoi isi vede senin de drum. E adorabil! Si eu incep sa zambesc mandra si surprinsa, cel de la volan rade cu adevarat, traversam strada si ne vedem chiuind fericiti de drum.
:)))))))))

1 comentario:

  1. super , bravo Daviducu

    si ue vreau sa-i cumpar la Iza un carucior din asta ptr papusi , deocamdata am vazut doar mai marisoare si nu asa mic ca al vostru

    va pupam

    ResponderEliminar