martes, 15 de febrero de 2011

Avem si canini...

Gata, mai sunt 4 maselute de iesit si scapam.
In septembrie, cand am fost in Franta, au iesit 4 maselute. Toate... Cum nu se decideau care sa iasa prima si cum sa aiba David zambetul cat mai frumos si expresiv, ne-am trezit atunci luati prin surprindere cu aparitia lor.
Dintisorii nu ne dau mari batai de cap. Un pic mai multa maraiala, san mai des, poate un somn usor mai agitat (cine mai stie, dupa atatea nopti cu treziri dese, uneori 4, alteori 14....), insa nu a avut niciodata febra sau diaree din cauza asta. Asa ca mai mult din intamplare verific gingiile si observ cand mai rasare cate ceva.
Acum au dat de veste si caninii. Tot din intamplare descoperiti... Zambetul lui David fermecator si joaca de-a suptul m-au facut sa ating gingiile. Si iar avem 4 la pachet.
E un erou copilasul meu! Nu e deloc comod, e bine stiut acest lucru. Si doare, e neplacut, insa in brate si la pieptul mamei isi gaseste linistea, se consoleaza, se reincarca cu dragoste multa si doar imi arata din cand in cand un zambet larg, mai complet, din ce in ce mai complet...
Mai avem 4 maselute.
Le asteptam cu nerabdare!

1 comentario:

  1. hey...si noi suntem tot la capitolul canini:)..patru la numar, stau sa crape gingia...descoperiti tot intamplator. Cristian al meu este marait dar foarte rar, si sincer ma gandesc cum pot ei sa indure asa durere?

    cele bune
    laura

    ResponderEliminar