viernes, 7 de enero de 2011

Un an NOU

Prima saptamana din noul an aproape ca a trecut.
Am planuri marete...
Citesc acum, aproape fara sa respir, "Manualul parintilor eficace". Ma relaxeaza atat de mult!Si imi aduce argumente in favoarea modului in care am ales sa imi cresc copilul si care nu pare sa convinga anumite pesoane. Dar noua ne este atat de bine!
Mie si lui...
Deocamdata facem planuri pentru camera lui. Nu camera in care sa doarma, pentru ca vom dormi in continuare impreuna, dar care sa fie spatiul lui de joaca, cu pereti colorati, calda, primitoare, vie...
Un perete e frumos desenat de ceva vreme. Postasem candva o imagine. Acum il avem desenat si pe Mickey, am cusut o perdea fina, am inceput decorarea in forta...



Si urmeaza sa mai coloram ceva dulapuri, obiecte de decor, un perete... apsi apoi sa ma gandesc la o scena cu Mickey pe care sa o transpun...

No hay comentarios:

Publicar un comentario