jueves, 13 de enero de 2011

Sa vorbim.... romaneste :))))

Sunt in extaz cu fetitele care imi vin la pregatire.
Scenariule cam asa: fetita proprietarilor apartementului in care stam si 2 gemene,colege si prietene, imi calca aproape zilnic pragul casei. Initial veneau de 2 ori pe saptamana. Acum vin de dragul lui David in celelalte zile. Si pentru ca eu sunt "o mama buna,cu multa rabdare si care sta si deseneaza cu creta, picteaza pereti pentru David, nu tipa cand se mai rastoarna ceva pe jos..."
Bun...
Toate erau roz, pana cand David a inceput sa le arate ca si el are personalitate, jucarii sau activitati preferate, trasee pe afara... E cam greu de negociat in astfel de situatii, astfel ca a venit intrebarea-revelatie: "Mihaela, tu crezi ca David nu ne asculta mereu pentru ca ii vorbim in spaniola si el stie sa asculte mai serios in romana?"
Am murit de dragul logicii pe moment.
Dar ghici ce a urmat?
Au inceput pustoaicele mele (sunt domnisoare, au aproape 10 ani :)) ) sa invete cuvinte romanesti. Ma urmaresc in timp ce vorbesc cu David in romana (cu toate ca in prezenta lor vorbesc in spaniola) si pana acum le-am auzit spunand:
-Hai, David!
-David, vrei?
-Lumina
-Mingea
-Uite, David!
-Apa. Vrei apa?
Mor de dragul lor.... Si de entuziasmul cu care imi spun "Mihaela, mai stiu un cuvant de-al vostru. Cum i-ai spus mai inainte, ca l-am cam uitat"

Facem ore suplimentare de engleza, dar romana are mai mult succes deocamdata. :)))))

2 comentarios:

  1. pai si?! dai lectii de romana asa pe gratis?:)) imi imaginez cat te distrezi cu ele;))

    ResponderEliminar
  2. Nu, nu, ma platesc in euro :)))))))))

    ResponderEliminar