martes, 25 de enero de 2011

21 de luni

Astazi David a implinit 21 de luni.
In fiecare luna pana acum i-am facut poze pe data de 25. Ca amintire. Ca evolutie. Ca dar pentru mine, pentru sufletul meu... Dar azi am avut o zi plina. Abia acum, dupa ce l-am invelit in patul nostru i-am facut poza aniversara. Mi-e ciuda un pic ca nu l-am prins treaz, in timp ce se juca, dansa sau cauta carti cu Mickey. Dar cand ma uit la el cat de senin doarme, nu pot decat sa-mi spun ca am o poza minunata la 21 de luni!
Am momente in care ma gandesc la mine, la viitor, la cum vreau sa fiu ca mama. Trecutul e lasat in urma. Nu pentru ca a fost unul trist. Sau pentru ca nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus. Dar in afara de vacantele de vara la bunici, saniuta la care trageam iarna pana imi inghetau degetele, gogosile facute de mama, prietenele din facultate, noptile petrecuta cu teancuri de foi in fata.... aproape ca nu imi mai amintesc nimic din ceea ce a fost viata mea pana la DAVID.
Nu mai stiu ce faceam dupa-amiaza sau in weekenduri..
E totul atat de frumos si de intens acum, cu David de manuta, incat aproape ca nu mai am nevoie de nimic ca sa fiu fericita. Sau ba da, dar de mult mai putine bunuri materiale decat acum 21 de luni!
Cand ies la plimbare cu David si cu fetitele care imi vin la pregatire de multe ori ne dam cu rolele, cu bicicleta, jucam mingea, aruncam nisip... Fac lucruri marunte pe care nu le-am mai facut de multi ani, de cand eram copil. Nu stiu cand devenim adulti, rigizi, cand "ne punem pe tocuri" si uitam de micile bucurii ale vietii. E atat de frumos sa radem fara retineri, fara chicoteli, fara rautate...!
David nu se opreste din imitat cuvinte. Numele il fascineaza. Si numerele...
Asta in afara de au-buz (autobuz), moto si coche (masina)
Si Mickey... a devenit Mickey Dos, Mickey Mos... si tot asa. Alaturi de Puto, Donad, Pio-Pio si altii care mai apar pe acolo...
Motiv mare de sarbatoare este faptul ca avem 2 nopti de cand David adoarme seara pe la 10... poate aproape de 11 si se trezeste prima oara abia pe la 6-7. Wowwwwwwwwwwwwww!!!OOOOOOOollllleeee! De 21 de luni asteptam sa dorm si eu cateva ore fara intrerupere! Bine, situatia nu era chiar tragica. De multe ori David sa trezea sa suga aproape fara ca eu sa imi dau seama. De multe ori insa ii simteam si fiecare miscare, fiecare cautare, orice schimbare... Dar erau si dimineti in care simteam ca nu mai am putere. Nu ca acum ceva vreme... Asa ca meritam sa savuram o ciocolata, incetisor, privind TV, manjindu-se David pana aproape de urechi si apoi alergand prin casa strigand "Baie" ca vrea sa ii sterg manutele si fata. Cum sa nu il adori si sa simti ca e tot ce iti poate oferi viata mai frumos?

2 comentarios:

  1. ce fain ai descris , asa simt si eu
    la cat mai multe lunite sanatoase pui .

    ResponderEliminar
  2. Multumim la fel!
    Sa te bucuri de pruncii tai si sa aveti cat mai multe momente de vis!

    ResponderEliminar