martes, 11 de enero de 2011

10 ianuarie...1985... 2011

A trecut si ziua de azi. Ziua mea...
Nu am facut nimic in mod deosebit.
In ultima vreme am o manie pentru schimbari. In casa, la mine, la ce am in jur. Probabil sper ca asa voi gasi echilibrul.
E placut sa intru in camera lui David. Si sa pictez... Au trecut atat de multi ani de cand nu am mai pictat! Iar acum, la 26, descopar magia culorilor, a formelor, a sentimentlui de bucurie pe care il simt cand aduc o pata de culoare, de energie casei in care stau.
Curand ma apuc si de camera noastra, in care dormim toti 3....
Pentru sufletul meu mi-am facut suvite. Am scapat de brunet-satenul din ultimii 3-4 ani. Sunt incantata, ma animeaza noul look.
Si David a facut in seara asta un desen. Era incantat ca gasise un pix langa calculator, asa ca am profitat de starea lu de spirit, i-am dat 2 foi curate, creioanele de ceara si la final m-am ales cu un cadou deosebit, o amintire pe care o voi pastra toata viata. Si o voi posta si aici, probabil maine.
E frumoasa viata la 26 de ani cu David in brate! Poate cu o pata de iaurt pe pantalonii de trening, parul strans repede in coada, 2 vase abandonate in chiuveta pentru a fi spalate dupa ce adoarme el,dar simt bucuria de a asculta un cantec inocent despre un animal, gasesc forme geometrice si culori in locurile cele mai neasteptate, mananc mult mai sanatos, nu mai am momente de leneveala si fac miscare in fiecare zi, alergand dupa David pe strazi si prin parcuri.
Abia astept sa ma bag in pat langa el, sa dorm linistita pana dimineata cand va incepe "Mami, Mickey?", cautand in jurul lui pe Mickey de plus,pe care il luam noaptea cu noi...

No hay comentarios:

Publicar un comentario