sábado, 27 de noviembre de 2010

Magia cuvintelor

A trecut atat de mult timp de cand nu am mai postat nimic!
Si lucrurile se schimba intr-un ritm ametitor...
Acum sunt fascinata de David, care de mai bine de 2 saptamani nu inceteaza sa pronunte cuvinte clare. De mult timp spunea cuvinte simple, de baza, dar acum este ceva ametitor. Nu trece zi in care sa nu imi spuna 1-2 cuvinte noi!
Si e innebunit dupa Mickey Mouse, dar despre asta voi scrie in alta postare. Toata ziua aud numai "Miky" :)
Numele pe care le pronunta cu succes sunt:
Mia
Didi
Ana
Kis (Cris)
Mata (Marta)
Dan
Si vedeta acestei perioade... Mickey
Urmat de Puto (Pluto) etc.
Astea imi vin acum in minte. Sigur mai sar cate ceva pentru ca nu mi-a trecut prin minte sa notez pe o foaie cuvintelele si sa le am adunate, pastrate frumos, in inima, dar si pentru el, sa le citeasca intr-o buna zi.
Apoi avem cuvintele obisnuite: mama, tata, bebe, apa, data (gata), baie, papa, adio (adios), ola (hola), pa, ceau, pis, kaka :) , miau, mam-mam (ham ham), avon (avion), cece (coche - masina), brrrrrrrrrrrrrr (cand e frig afara), vrrrrrrrrum (avionul), unde, pan (paine), patata (cartof) si... trebuie sa pregatesc lista ca imi joaca feste memoria.
Adevarul e ca ceea ce a inceput acum sa pronunte, in ritm alert, nu mi-a ramas in minte. In timp ce vorbesc cu el il aud ca repeta dupa mine, sunt fascinata pe moment, incerc sa folosesc cat mai mult respectivul cuvand in acea zi, dar cand apare urmatorul deja imi indrept atentia in acest sens si prefer sa ma bucur de el si de progresele pe care le face mai mult decat sa memorez tot.

PS. Voi veni cu partea a IIa :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario