martes, 30 de noviembre de 2010

Bradutul de Craciun

Nu am mai putut rezista. Weekendul asta am facut bradutul. Stiu ca e un pic cam devreme, dar David e fascinat de luminite. Si atunci nu vedeam ce rost are sa asteptam noaptea de Ajun, cand stiam cat de incantat va fi David sa vada bradutul zi de zi, frumos impodobit si plin de luminite!
Decizia mea a fost una foarte buna! Pentru David a avut rezulatul asteptat: toata ziua scoate globurile din brad (normal, toate de plastic), ghirlandele sunt verificate daca sunt asezate bine, mai scoate cate una, imi arata ca a scos-o, eu il intreb daca o punem la loc, imi spune ca da si apoi ma aplauda. Dar nu e multumit pentru mult timp, pentru ca apoi iar scoate, iar pune manuta pe beculete si chiuie incantat, mai schimba cateva globuri, mai danseaza... Per total.... bucurie mare!:)