domingo, 29 de agosto de 2010

Maine scap si de licenta

Mai e un pic si inchei si povestea asta...
Este una lunguta. Sau cel putin s-a intins mai mult decat mi-as fi imaginat initial.
Dar e simplu de inteles. Cel putin situl evenimentelor este unul logic. Si sunt eu impacata cu situatia, cu toate ca sper sa nu se creeze un precedent din asta.
In 2007 am terminat Administratie Publica in Iasi. Si mi-am luat licenta in "Rolul institutiilor europene in guvernarea si administrarea Uniunii Europene" (cu 10 :) ), mandra fiind mai ales de tema aleasa.
La acea vreme a fost o mare usurare, pentru ca imediat dupa am plecat in Spania, unde am facut masterul pe Dreptul Uniunii Europene si planuiam ca in 2008 sa dau licenta si la cea de-a doua facultate, pe Relatii Internationale si Studii Europene. Numai ca finalul masterului mi-a adus un stagiu de practica intr-o importanta banca spaniola, Bankinter, si imediat si vestea ca voi fi mama.
Astfel ca planurile s-au schimbat. A trecut repede si anul ala...
2009 a fost un an trait intens. la inceput cu o burtica frumusica, iar apoi cu buburuzul adorat in brate. Nu era timp si disponibilitate pentru probleme politice. Asa ca am decis ca cealalta licenta mai poate astepta.
Si asa a venit 2010. Initial nu aveam nici o tragere de inima sa fac si acest pas. Dar anumite circumstante m-au determinat sa imi iau inima in dinti si sa ma pun pe treaba. Si asa au trecut lunile, iar maine dimineata urmeaza maea prezentare.
Lucrarea e frumoasa, pe "Implicatii ale Politicii Europene de Securitate si Aparare in planul relatiilor internationale". Nu la fel de bine lucrata ca prima, dar zic eu ca abordata un pic mai matur. Am si experienta masterului in spate. Dar mult mai putin timp petrecut studiind. Totul e in favoarea lui David acum. :)

Si da, astept sa scap maine, nu neaparat ca sa am diploma in mana, ci ca sa pot seara sa fiu relax, cu David la plimbare, prin ploaie, sau imitand tot ce vedem pe strada!

Va fi o realizare in plus pentru mine, dar mai ales o disponibilitate psihica si mai mare pentru a ma dedica si mai mult copilasului meu adorat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario