jueves, 12 de agosto de 2010

Experiementez si mastita

Azi sunt la pamant. Psihic.  Dar si fizic.
Dupa aproape 16 luni de alaptat zi de zi, la cerere, cred ca m-am ales cu o mastita de toata frumusetea. Am mai avut 2 tentative la inceputuri, insa s-au rezumat la pete rosii pe sani si noduli de lapte, dar cu masaj cu apa calda si David care avea mereu pofta de laptic le-am rezolvat.
De data asta insa mare mai urat. Am simtit nodulii. Am vazut si petele rosii. Dar pe langa ele am si febra, frisoane, ameteli si o durere ingrozitoare de cap. Si teama sa merg la medic.
Mai incerc cu dusuri cu apa calda, David pus mereu la supt, paracetamol, ceva calciu si vitamine (simt ca ma scurg daca dau sa ma ridic din pat) si sper sa fie mai bine maine.
E dureros rau. Si incomod...

1 comentario:

  1. am invins saptamana trecuta:

    dus fierbinte, muls tot, terminat cu dus rece

    la supt sanul afectat, alaptat din diverse pozitii, inclusiv stat deasupra lui.

    Lu are 22 de luni si tot am patit-o

    toate gandurile bune

    ResponderEliminar