domingo, 27 de junio de 2010

Dintisorul 8

Am uitat sa ne laudam ca avem si dintisorul 8. In dreapta jos..
Are mai bine de 10 zile de cand a iesit.
Din cauza serviciului meu, este primul dinte pe care nu l-am vazut exact in ziua in care a aparut. Ci abia in weekend, sambata trecuta...
Trecem prin multe schimbari. Dar le privim senini. Eu cel putin sunt linistita, impacata cu noile circumstante. Iar David are parte de multa iubire si atentie in lipsa mea. Iar seara il gasesc mereu zambind, fericit ca ma vede, dar independent (atat cat poate fi un copilas la 14 luni), plin de energie, entuziasmat ca avem seara timpul nostru in 2, momentele alea in care nu mai exista nimic pentru mine in afara de el.
Si am ajuns sa apreciez calitatea timpului petrecut in 2 mai mult decat cantitatea.
Cele 24 h pe care le petreceam pana acum ceva vreme langa puiutul meu iubit deveneau uneori lungi. Acum avem weekend-urile numai pentru noi. Si seara cateva ore bune... Dar sunt ore pe care le asteptam amandoi cu sufletul la gura, cu inima deschisa, cu gandurile senine...
Simt ca pot construi mult mai bine relatia intre noi acum, cu mine relaxata, impacata. Ca putem creste impreuna mai armonios. Si asta ma face sa il sarut dimineata in timp ce doarme cu zambetul pe buze si nu cu inima stransa. Sa lucrez detasata dupa ce sun acasa si il aud chiuind pe langa mama, pe langa parintii mei...

M-a durut inima cand am vazut dintisorul 8 nu in ziua in care si-a facut aparitia, ci abia mai apoi. Dar imi este bine sa ma bucur de el atat de senina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario