martes, 18 de mayo de 2010

1 anisor

Pe 25 aprilie David a implinit 1 anisor.
Un moment incredibil de emotionant pentru mine! Pentru noi...
Nu imi vine sa cred cate de repede a trecut timpul! Si cat de fericita si implinita sunt!

Am in brate o minune de copil, care imi ocupa tot timpul, imi stabileste planurile, prioritatile, imi da peste cap nevoile si… lucrurile. Dar il ador zi de zi tot mai mult!

A invatat sa bata palma. Adora sa se joace cu mingiute, sa bage tot felul de lucruri mai marunte in cutii sau sticle, isi scoate capacul la sticle si bea singur apa, sa traga de sertare si apoi sa scoata hainele sau ce gaseste prin ele, sa chiuie, sa se uite pe cer dupa avioane si sa le arate cu degetul cand trec (l-a invatat buni), sa se joace de-a “cucu-bau”, sa rada adorabil de zgomotos cand este gadilat…

Mersul in 4 labute este o adevarata aventura pentru el. Merge sprijinit de canapele, mese, dulapuri de mult timp, dar viteza record prinde numai in 4 labute, asa ca insista sa ajunga unde vrea cat mai repede asa.

A participat la primul cros de bicicleta chiar de ziua lui. Si iesim aproape zilnic la plimbare cu tricicleta. Carutul nu vrea sa il vada. Rar de tot mai sta in el cateva minutele. Dar de obicei se arunca din el si vrea in brate, asa ca… optam pentru tricicleta, sa vada masinile de pe strada mai bine.

Mancarea inca un a descoperit-o ca pe ceva interesant, gustos. Mai probeaza una alta, dar cel mai mult pentru a colora hainutele, canapelele, covoarele si tot ce mai are in jur. Si scaunul pentru mancat este alt inamic al sau. Numai cat incerc sa il asez acolo se incordeaza si maraie. Il lasam pentru mai tarziu….

In ceea ce priveste aniversarea sa, pe 24 aprilie au venit nanii din Spania, i-au taiat motul, i-au pregatit tavita (a ales o masinuta, un parfum, iar apoi ochelarii de soare), pe 25 aprilie am avut invitati, iar apoi am primit un cadou-surpriza de la nanii din Italia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario