miércoles, 3 de marzo de 2010

A venit buni la noi

Ultima oara povestea ca David merge la gradi. Si eu paream cat de cat multumita.
Lucrurile s-au schimbat.
Dupa o saptamana in care l-am dus cate 2h, urmata de alta cu cate 4h zilnic, David a racit. A inceput sa tuseasca si sa aiba nasucul infundat. Asa ca am mers in vizita la pediatra si a urmat o saptamana cu siropel de tuse si picaturi pentru ochi.
Nu a facut febra, nu a fost molesit, insa din cauza nasucului infundat a vomat cateva zile. Si eu am avut 2 nopti in care nu s-a trezit deloc. Surprinzator pentru mine, deloc usor pentru el, copilasul care dimineata sa trezea cu fomica, papa si apoi voma. Dar asta s-a intamplat intr-o duminica si luni. Marti noaptea deja a inceput sa isi revina.
Saptamana aia a stat cu tati acasa, pentru ca eu faceam un curs la Crucea Rosie, iar apoi am inceput sa lucrez dupa-amiaza.
Jobul meu a adus-o si pe mama aici, pentru ca oricum nu ma mai incanta de moment atat de mult ideea de gradi si oricum, la programul pe care il am (16.00-21.30) nu as avea unde sa il duc.
Sunt tare incantata ca pot pleca linistita de acasa, stiu ca este tinut in brate de fiecare data cand o cere, ca buni ii ofera toata dragostea de care are nevoie cat nu sunt eu langa el, ca este alintat, rasfatat, adorat...

No hay comentarios:

Publicar un comentario