sábado, 6 de marzo de 2010

Si ne tot diversificam

Sa va povestesc cum decurg lucrurile cu David si... diversificarea.
Mi-am luat gandul definitiv de la orice fel de grile si sfaturi, cutiute fermecate, borcanase, turtite fara sare, preparate bio. Nu vrea si nu vrea...
Acum daca cere ceva ii dau. Nu mai socotesc ca are sare, ca iaurtul cu fructe are zahar si Euri, ca are aia sau aia. Il las sa probeze tot si gata. Si... mananca pe rupte asa, mancarea noastra, condimentata, dulce, ne-piure-ate.
Dimineata eu mananc paine cu crema de branza. Copilul si el, mananca pe nerasuflate din felia mea. Azi dimineata mi-am pus o felie de paine cu unt si dulceata. Si David mi-a mancat aproape jumatate de felie....
Acum ne-a facut mama poale-n brau si gogosi simple. Eu mancam poale-n brau, Dan avea o farfurie cu gogosi facute cu paharul. Si David l-a vazut si a inceput sa maraie, sa ceara pe canapea la Dan, dar intr-un mod foarte insistent. L-am pus in scaunul lui si i-am dat in mana o gogoasa scuturata de zahar. A mancat aproape 2 (cat nu mananca in 2 sapt daca ii ofer mancare de-a lui)... Nu imi vine sa cred! Si nici nu ma mai intereseaza ca sunt prajite in ulei, au sare si ou puse la framantat si mai aveau si urme de zahar pe ele.
Devoreaza painea, biscuitii si merele (intregi... ca sa poata baga dintii). Si se simte la falcute. Iar azi, cum am facut baie impreuna, am ramas fara cuvinte cand am vazut ca are un pic de burticuta si... picioruse ceva mai pufoase. Se simte ca e buni cu el.

No hay comentarios:

Publicar un comentario