miércoles, 24 de marzo de 2010

Frustrari... de tari "calde"

Gata si cu munca mea.
A tinut o luna si o saptamana.
Si eram frustrata ca mergeam acolo. Nu imi placea nimic din ceea ce faceam. Ba chiar aveam un gust amar in gura. Dar stiam ca muncesc. Era singura idee care ma consola. Si ma obisnuisem si cu ideea ca e ceva temporar.
Iar dimineata au sunat multe persoane sa anunte ca... GATA. Asa. Pur si simplu. Eram 99% convinsa ca urmeaza asta, dar, asa scarboasa cum era munca aia, era o sursa de venit. Si mi-a lasat un gust si mai amar vestea ca de azi nu mai merg.
E posibil peste 1-2 saptamani sa reangajeze persoane. Dar mi se face dor de Romania!
Mi se pusese pata pe contracul ala pe munca pe care la studii scria : minime. Fara sa fiu intrebata ce stiu sa fac. Sau ce vreau de la viata...
Dar suntem intr-o tara "calda", unde privesc de pe terasa cum zboara cocorii pe timpul iernii pana la cuibul lor de pe turla bisericii, unde atunci cand imi caut un job ma intreaba daca am licenta omologata si imi zambesc frumos in nas ca... nu se ia in considerare ca studii oficiale.
Dam inainte. Vedem ce mai apare...

No hay comentarios:

Publicar un comentario