martes, 9 de marzo de 2010

Dar mai ai lapte... BUN? GRAS?

Ieri am fost la medicul de familie sa cer analize. Imi e ingrozitor de teama de ace, dar m-am gandit cu dupa nastere si aproape 11 luni de alaptat, mi-ar prinde bine sa vad un pic cum sunt..
Dar am avut parte de o atitudine a medicului de familie care m-a enervat la culme. A fost un dialog tare sec si care pe mine m-a facut sa ii urez de bine printre dinti:
-De ce te-ai gandit tocmai acum sa ceri analize?
-Pai dupa nastere si mai bine de 10 luni de alaptat, ma simt un pic slabita. Vreau sa verific ca totul e bine.
-Pana cand ai alaptat?
-Inca alaptez
-Pana cand?
-Mult timp de acum inainte
-Nu ti s-a spus sa renunti? Inca mai ai lapte? BUN? GRAS?
Eu am ramas muta de iumire la intrebarea asta
-Nu voi renunta. Mai ales pentru imunitatea copilului
-Asa se imunizeaza copiii?
-Nu e nimic pe lume mai bun decat laptele matern.

Aici am incheiat orice conversatie. Si am plecat din cabinet socata ca un medic a putut sa ma intrebe despre calitatea laptelui matern. Si mai ales sa se amuze ca eu cred in faptul ca laptele matern imunizeaza copilul...

No hay comentarios:

Publicar un comentario