miércoles, 24 de marzo de 2010

Cosmetice de CA...litate

De mai bine de o luna vreau sa scriu despre subiectul asta. Si il tot amanam.
Insa azi, cum nu mai merg sa lucrez, am timp pentru mine. Pentru David. Pentru cateva carti care stau incepute pe noptiera.

Lucram intr-un depozit de produse cosmetice. De "firma". Li se face multa reclama la TV. Si inca la nivel international. Mereu cu actrite sau personaje celebre.
Creme antirid, creme pentru protectie solara, creme anticelulitice, creme barbatesti care fac minuni la nivelul epidermei, vopsele de par care acopera parul alb in cateva minute si lasa parul stralucitor, sampoane... si multe altele.
Si eu cumparam produse cosmetice ale acestei marci. Si chiar preferam sa dau un ban in plus pe o astfel de vopsea, in ideea ca e mai buna.
Dar mi-am schimbat TOTAL parerea.
Am vazut cum sunt impachetate, ofertate (2 la pret de 1), si... mai ales... cum li se schimba termenul de valabilitate.
Suna ciudat?
Pentru mine a fost... usor socant. Dar am vazut cum veneau produsele din magazine, li se stergea data expirarii, li se prelungea cu inca 1-2 ani (dupa caz) si mergeau din nou spre vanzare. Si vandute individual sau in pachete de cate 2 produse ("oferte"), multe mai purtau si eticheta de "Nou".

Acum stiu ce cod trebuie sa citesc ca sa imi dau seama daca sunt "productie" se anul acesta sau de acum 2-3-4 ani. Dar cine stie de cate ori am cumparat unele deja expirate...! Chiar acasa aveam o lotiune tonica si un gel de curatare al fetei... ambele "cu viata prelungita". Le-am aruncat spunand ceva de bine marcii respective printre dinti...

No hay comentarios:

Publicar un comentario