sábado, 6 de febrero de 2010

Somnic... fara san

Diversificarea are regulile ei. Si ma ia prin surprindere tot mai mult.
Imi e clar ca totul se intampla dupa ritmul impus de copil, dar... aproape in fiecare zi traim ceva nou.
In seara asta copilul devenise usor agitat si in timp ce tot ducea jucarii la gura striga "ma-ma" si "aaa...". Initial ma amuzam ca de cand a inceput sa mearga la gradi toata ziua striga "ma-ma-ma" (inainte "ta-ta" era la ordinea zilei), dar nu statea nici cum. I-am oferit canita cu apa. A baut un pic, dar degeaba, o tot tinea cu "aaa..." La san nu voia. Si se agita. Si iar se agita. Si eu pe langa el...
Apoi mi-am zis sa incerc sa ii ofer un pic de ficatel de pui cu branzica (ii mai dadusem si dupa-amiaza fara mare succes, doar cat sa guste un pic). Si a deschis copilul gura incantat si tot astepta sa ii dau. Recunosc ca a papat mai mult decat ma asteptam. Si astepta si apa, si apoi iar papa. Pana a inceput sa dea din capusor ca "Nu" si nici nu a mai deschis gurita.
Bun... am pus bolisorul pe masa si am inceput sa fac ordine printre jucarii. David in continuare striga "aaaa...", cu ochii pe un piure de mere. Imi e clar ca fructele se dau la masa separata, dar... m-am gandit pe moment ca daca il las sa puna un pic limbuta nu are nimic. Doar ca... a vrut.. multisor. I-am dat... Cand a dat iar din cap cu "NU" m-am oprit.
Am trecut iar la jucarii. Eu puneam jucarii in cos, David le scotea. Mi-am luat o para si.... copilul a sarit zambind pe mine. A papat aproape toata para din mana mea. Eu rodeam coaja, iar el ma prindea cu manutele ca sa ii duc fructul la gura. Si daca intarziam in a face asta se supara.
Am ajuns sa imi vad copilul usor nervos ca nu ii dau destul de repede fructul sa il pape. Wow...asta da noutate!
Si la final a mai papat si un biscuitel....
L-am mai lasa un pic si mi-am zis ca il pun la san sa il adorm. L-am luat in brate, s-a lipit de mine, dar a refuzat sa suga. In schimb, a adormit aproape instantaneu...
Pana acum copilasul meu a adormit in fiecare seara la sanul meu. In seara asta insa a asteptat pana i-am dat sa pape ceva diversificat, m-a asteptat sa il lipesc de mine si a adormit.
Am atat de multe de descoperit la el!

No hay comentarios:

Publicar un comentario