viernes, 5 de febrero de 2010

Nasterea. Istorii traite


La Editura Polirom s-a publicat, sub coordonarea Mihaelei Miroiu si a Otiliei Dragomir, o carte intitulata Nasterea. Istorii traite, in care 20 de femei isi povestesc experienta nasterii.

Este fascinant sa o citesti, iar acolo este prezentata si povestea nasterii buburuzului meu adorat, David.

La propunerea unei prietene (Mimi), mi-am scris povestea (in mare, asa cum o prezentasem deja pe un forum) si cand m-a anuntat ca va aparea in carte am simtit ca este cel mai frumos cadou pe care i-l pot face puiutului meu. M-a emotionat foarte tare gandul ca peste ani, cand vom vorbi despre venirea lui pe lume si celebrul "Cum a fost?" ii voi putea oferi o carte in care apare si povestea lui...

Inainte de aparitia cartii pe piata, noua, colaboratoarelor, ni s-a pus la dispozitie materialul complet. Si imediat ce am inceput sa citesc m-au incercat tot felul de sentimente, emotii, extaz, surprindere, bucurie ca am avut sansa unei nasteri "moderne", stima pentru toate mamele din lume.

Este o carte pe care noi, femeile, o citim aproape fara sa respiram. E fascinanta!

O recomand din toata inima!

1 comentario:

  1. Daca este vorba despre aceeasi Mihaela Miroiu de aici http://taraluihabarnam.blogspot.com/2009/10/despre-feminism-ipocrizie-si.html si de aici http://atasatlasanulmamei.blogspot.com/2009/09/alaptarea-inseamna-hrana.html#comments atunci nu stiu daca mandria ta ar trebui sa fie asa mare...Din pacate Mihaela Miroiu, pentru mine e departe de a stii ce este aceea o femeie, o mama, mi se pare ca isi cam bate joc de mame cu aceasta carte.

    ResponderEliminar