jueves, 11 de febrero de 2010

Gradi.... un succes?






Azi David a avut cea mai buna zi de pana acum la gradinita.
Si eu sunt tare incantata....
E drept ca am avut multe retineri inainte sa il duc prima zi la gradi, am amanat cat am putut momentul, am incercat sa il las cat mai putin, sa il duc treptat (cel putin asa imi propusesem, ca nu prevedeam program de 4h atat de repede pentru el), dar sunt tare multumita de schimbari. Si mai ales cand vad ca el este fericit, multumit, are fetisoara zambitoare atunci cand ma duc sa il iau.
Usor, usor se acomodeaza... Ne acomodam...
Azi a papat tot piureul facut din 90 ml de apa, laptic si cereale, a dormit 30 min si m-a asteptat cu un zambet larg. Si cateva poze facute....
Ajunsi acasa a papat si piure de vita cu legume. Si asta foarte usor, mereu cu zambetul pe buze, cu entuziasm.
Inca nu imi este clar de ce si cum a aparut schimbarea, dar nu ma pot abtine sa nu recunosc ca imi place sa vad ca pe langa san vrea si altceva.
Si mult mai important decat diversificarea (de la care recunosc ca imi luasem gandul - incercam zi de zi sa ii ofer cate ceva, dar acceptasem ideea ca va mai dura pana imi va papa macar un bol micut de tot cu piure) pentru mine este somnul pe timpul noptii. Nu stiu cat dorm. Nu ma uit la ceas. Dar cu siguranta saptamana asta, dupa 4h aproape continue de joaca, noaptea David imi doarme mai mult. Trezirile lui pentru san sunt mai rare. Cel putin pana spre dimineata.
Imi intrasem de mult in ritm cu trezirile la 40-50-60-70 de minute. Si eram fericita cand prindeam 2h de somn continue. Dar acum avem si 4h. Poate chiar si 5h au fost saptamana asta. E drept ca de putine ori m-am plans din punctul asta de vedere, pentru ca David doarme cu noi in pat si nu il simt mereu cand se trezeste. Stiu doar ca ne simtim unul pe celalalt, el isi gaseste sanul si apoi dormim, eu in timp ce el papa, el alintandu-se la san... Dar nu au fost deloc putine nici noptile in care imi aruncam privirea pe ceas si vedeam ca nu au trecut decat 40 de minute de la ultimul supt.
Imi place gradinita la care merge. Si il simt si pe el fericit dupa-amiaza. Incerc sa il tin cat mai mult in brate, sa stam cat mai aproape unul de celalalt si sa ii arat ca il iubesc mai mult decat as fi crezut vreodata ca o pot face.





No hay comentarios:

Publicar un comentario