jueves, 4 de febrero de 2010

3 in 1

David are deja 3 dintisori. Aparuti toti intr-o singura saptamana. Se pare ca s-au aratat un picut mai tarziu, dar cand au inceput sa rasara au hotarat sa nu lase spatii lungi de asteptare intre unul si celalalt.
Pe 23 ianuarie am vazut primul dintisor.
Apoi l-am tot urmarit pe al doilea care dadea semne ca este nerabdator sa iasa si, pe 1 februarie, am gasit 3 dintisori.
Avem 2 sus si 1 jos. Si suntem cu ochii pe urmatorii.

Spre surprinderea mea insa, dintisorii au adus cu ei si interesul tot mai mare a lui David fata de mancarea noastra.
Dupa ce timp de aproape 4 luni de zile am citit carti, articole si forumuri despre diversificarea alimentatiei la piticuti si am tot incercat sa ii ofer copilului tot felul de alimente (piure, bucatele, bucati intregi), acum imi vad buburuzul mic cum urmareste cu privirea orice castronel si asteapta sa fie hranit.
Ma bucur sa vad ca accepta mult mai usor alte alimente (mai ales fructe), dar cu siguranta in inima am o oarecare retinere, un sentiment de nostalgie pentru ca puiutul meu creste, devine tot mai independent, se dezlipeste…

No hay comentarios:

Publicar un comentario