jueves, 26 de noviembre de 2009

Davidut - buburuzul meu adorat

Viata mea a capatat alt sens din ziua in care mi-am tinut copilasul in brate. Da, stiu, asta spun toate mamele… Sau cele mai multe dintre ele. Dar eu pur si simplu nu ma pot abtine sa nu spun tuturor cat de bine simt ca mi se potriveste rolul de mama si ce bucurie imensa am sa imi tin buburuzul mic la san!
Stau uneori si ma gandesc cat de repede zboara timpul... Si nu imi vine sa cred!
Parca abia invatam cum trebuie tinut copilasul pe umar ca sa scoata aerul din burtica, iar acum pustiulica striga cat e ziua de mare "ba-ba-ba", "ma-ma" si... aproape fara pauza... "ta-ta-ta", devoreaza florile, rontaie cu pofta biscuitei fara gluten, ma trage de bluza cand vrea sa pape si... zambeste... rade cu toata fiinta sa atunci cand ne aude vocea si ne jucam.
Ador copilasul asta cu toata fiinta mea!

1 comentario: